مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 17:202023-01-30اجتماعي

اولین مرکز آفرینش هنرهای آوایی در گلستان تشکیل می شود 


کارشناس آوایی وزارت آموزش و پرورش از تجهیز و شروع به کار اولین مرکز آفرینش هنرهای آوایی در گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان کارشناس آوایی وزارت آموزش و پرورش از تجهیز و شروع به کار اولین مرکز آفرینش هنرهای آوایی در گلستان خبر داد.

سعید باقری بعدازظهر امروز دوشنبه 10 بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است تا جشنواره سرود رضوی به صورت کاملا حرفه ای، کم نقص و پخته به میزبانی گلستان برگزار شود.

کارشناس آوایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این اولین بار است که جشنواره رضوی به صورت مشارکتی برگزار می شود گفت: سرود رضوی متعلق به دانش آموزان است به همین دلیل سپردن کار به آموزش و پرورش کار درستی است.

باقری با تاکید بر اینکه کارگروه های اجرای سرود رضوی در حال برگزاری است و تلاش شده از مربیان ماهر و خوبی در کارگروه ها استفاده شود، خاطرنشان کرد: اولین مرکز آفرینش هنرهای آوایی در مرکز گلستان به پیشنهاد مردم گلستان و در قالب استودیو صدابرداری و تولید هنرهای آوایی کلید خورد و هم اکنون تکنسین ها در استان در حال برنامه ریزی و تجهیز استودیو هستند.

وی تصریح کرد: اولین مرکز آفرینش هنرهای آوایی در کانون طه گرگان ایجاد می شود و این مرکز به زودی برای هنرمندانی که می خواهند کار فاخر و باکیفیت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز آفرینش هنرهای آوایی در گلستان تشکیل می شود 

اولین مرکز آفرینش هنرهای آوایی در گلستان تشکیل می شود